Пошуковий запит: (<.>A=Кришмарел В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кришмарел В. Ю. Забезпечення в Україні свободи совісті та віросповідання на уроках з предметів духовно-морального спрямування [Електронний ресурс] / В. Ю. Кришмарел. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_5_13
|
2. |
Кришмарел В. Релігійні чинники в осмисленні феномена любові в добу середньовіччя та сучасності [Електронний ресурс] / В. Кришмарел // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Історичне релігієзнавство. - 2009. - Вип. 1. - С. 139-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NznuoairD2009_2009_1_15
|
3. |
Кришмарел В. Ю. Використання мультимедійних презентацій на уроках з предметів духовно-морального спрямування [Електронний ресурс] / В. Ю. Кришмарел // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 39, вип. 1. - С. 149-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_39_1_15
|
4. |
Кришмарел В. Ю. До питання про впровадження навчання релігійної освіти у ЗНЗ: статистичні дані (на прикладі України, РФ та Білорусі) [Електронний ресурс] / В. Ю. Кришмарел // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 4. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_4_6 Розглянуто причини внесення змін до змісту історичної освіти та необхідність введення деяких релігієзнавчих знань на уроках з історії України в Х класах. Проаналізовано основні методи реалізації й їх особливості з огляду на релігієзнавчу проблематику. Наведено Рекомендації Ради Європи, що містять методичні поради, на які варто зважати під час викладання історії.Рассмотрены причины внесения изменений в содержание исторического образования и необходимость введения некоторых религиоведческих знаний на уроках истории Украины в Х классах. Проанализированы основные методы реализации и их особенности с учетом религиоведческой проблематики. Представлены Рекомендации Совета Европы, содержащие методические советы, на которые стоит обращать внимание при преподавании истории.Causes changes to the content of history education and the need to introduce some theological knowledge on the lessons from the history of Ukraine the10 th classes. The basic methods of implementation and their features because of the religion issue. Recommendations of the Council of Europe, which include teaching tips to be considered when teaching history.
|
5. |
Кришмарел В. Ю. До питання про ілюстрації в шкільних підручниках: особливості предметів духовно-морального спрямування [Електронний ресурс] / В. Ю. Кришмарел // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 341-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_41
|
6. |
Кришмарел В. Ю. До питання про впровадження релігієзнавчого компоненту в курс " Історія України" (10-11 класи) [Електронний ресурс] / В. Ю. Кришмарел // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 8. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_8_14 Розглянуто причини внесення змін до змісту історичної освіти та необхідність введення деяких релігієзнавчих знань на уроках з історії України в Х класах. Проаналізовано основні методи реалізації й їх особливості з огляду на релігієзнавчу проблематику. Наведено Рекомендації Ради Європи, що містять методичні поради, на які варто зважати під час викладання історії.Рассмотрены причины внесения изменений в содержание исторического образования и необходимость введения некоторых религиоведческих знаний на уроках истории Украины в Х классах. Проанализированы основные методы реализации и их особенности с учетом религиоведческой проблематики. Представлены Рекомендации Совета Европы, содержащие методические советы, на которые стоит обращать внимание при преподавании истории.Causes changes to the content of history education and the need to introduce some theological knowledge on the lessons from the history of Ukraine the10 th classes. The basic methods of implementation and their features because of the religion issue. Recommendations of the Council of Europe, which include teaching tips to be considered when teaching history.
|
7. |
Кришмарел В. Ю. Методико-методологічні проблеми підручників з предметів духовно-морального спрямування [Електронний ресурс] / В. Ю. Кришмарел // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 14. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_14_19
|
8. |
Кришмарел В. Ю. Оригінал-макети підручників з історії України для 7 класу: релігієзнавча складова [Електронний ресурс] / В. Ю. Кришмарел // Проблеми сучасного підручника. - 2015. - Вип. 15(1). - С. 299-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2015_15(1)__33
|
9. |
Кришмарел В. Релігієзнавчий складник у формуванні предметної історичної компетентності учнів ЗНЗ [Електронний ресурс] / В. Кришмарел // Релігія та соціум. - 2016. - № 3-4. - С. 197-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/relsoc_2016_3-4_28
|
10. |
Кришмарел В. Ю. Релігієзнавча компетентність у загальноосвітніх навчальних закладах: актуальність, генетика, складники [Електронний ресурс] / В. Ю. Кришмарел // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_3_9
|
11. |
Кришмарел В. Ю. Релігійна етика чи релігійна освіта? Точки дотику та методологічні проблеми впровадження [Електронний ресурс] / В. Ю. Кришмарел // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2012. - Вип. 21. - С. 231-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2012_21_32
|
12. |
Кришмарел В. Ю. Релігійна освіта в державних школах: європейський та український контекст [Електронний ресурс] / В. Ю. Кришмарел // Проблеми сучасного підручника. - 2013. - Вип. 13. - С. 121-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2013_13_16
|
13. |
Кришмарел В. Ю. Підручники з історії України для 8 класу: аналітика релігієзнавчого складника [Електронний ресурс] / В. Ю. Кришмарел // Проблеми сучасного підручника. - 2017. - Вип. 19. - С. 144-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2017_19_17
|
14. |
Кришмарел В. Релігійна освіта в середніх загальноосвітніх закладах України: місце і вплив католицької складової [Електронний ресурс] / В. Кришмарел // Українське релігієзнавство. - 2013. - № 66. - С. 355-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrr_2013_66_41
|
15. |
Кришмарел В. Ю. Релігійна культура як складник історії України: основні поняття [Електронний ресурс] / В. Ю. Кришмарел // Український педагогічний журнал. - 2017. - № 4. - С. 67-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2017_4_11
|
16. |
Кришмарел В. Ю. Навчання філософії в школі: основні тенденції [Електронний ресурс] / В. Ю. Кришмарел // Український педагогічний журнал. - 2018. - № 3. - С. 126-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2018_3_18
|
17. |
Кришмарел В. Ю. До питання про узгодження типологізацій відносин між державою, релігійними організаціями та освітою [Електронний ресурс] / В. Ю. Кришмарел // Софія. - 2015. - № 2. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sophia_2015_2_11
|
18. |
Кришмарел В. Ю. Методи навчання філософії в контексті компетентнісно орієнтованої історичної і громадянської освіти в ліцеї [Електронний ресурс] / В. Ю. Кришмарел // Проблеми сучасного підручника. - 2019. - Вип. 23. - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2019_23_12
|
19. |
Кришмарел В. Ю. Сакральні зображення: сутнісні характеристики для загальноосвітнього використання [Електронний ресурс] / В. Ю. Кришмарел // Історія релігій в Україні . - 2017. - Вип. 27. - С. 673-679. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/istrelukr_2017_27_64
|
20. |
Кришмарел В. Методико-методологічні проблеми підручників з предметів духовно-морального спрямування [Електронний ресурс] / В. Кришмарел // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2014. - Вип. 1. - С. 195-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2014_1_27
|
| |